Mijn Studenten Kamer Mancave

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  sthijntja 2 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

sthijntja
    Bijdrager

Hallo mancavers,

Ik wil graag wat delen over mijn mancave en vragen of jullie eventueel wat tips voor me hebben!

Ik vind het namelijk hartstikke leuk om dingen te bouwen, beunen en hacken. Daarom is mijn mancave een soort van werkplaats waar ik mijn hobby uitvoer. Ik heb zoal een aardige collectie gereedschappen, een kast vol microcontrollers (arduino’s, esp’s) en componenten, een 3D printer en natuurlijk een pc waar ik op programmeer, model en game.

Al het bovengenoemde is gelimiteerd tot een studentenkamer van 16 vierkante meter waar ik naast het uitvoeren van mijn hobby’s ook nog moet slapen, eten, studeren en chillen. Ik moet in mijn Studenten Kamer Cave dus ook een bed, bank, TV en kledingkast kwijt! Je kan je misschien voorstellen dat dit al snel krap wordt.

Daarom vraag ik me af of jullie misschien tips hebben voor mij voor het inrichten van mijn Studenten Kamer Mancave. Ik zou het namelijk heel gaaf vinden als ik een soort rek zou hebben waar ik mijn tools aan op kan hangen, maar ik heb gewoon geen manier gevonden waarop dat past.

Of ben jij een student en heb je een mancave? Dan lees ik dat ook graag! Hoe heb jij het ingericht en combineer je de ruimte met je andere bezigheden?

Alvast bedankt!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door  sthijntja.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

IN SAMENWERKING MET

Abonneer op de nieuwsbrief!

Ben jij een mancaver? Meld je dan aan voor onze gave nieuwsbrief!