Help, koptelefoon gezocht

Homepagina Forums Hardware Beeld en Geluid Help, koptelefoon gezocht

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Harald 6 dagen, 3 uur geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Strawbenni
    Bijdrager

Hi,
    Ik heb jullie hulp nodig- het is tijd voor een nieuwe koptelefoon, niet te duur, liever bluetooth en (natuurlijk) met een goede geluidskwaliteit. Tips?

Harald
    Bijdrager

Hoi Strawbenni,

Er zijn tegenwoordig zo veel verschillende koptelefoons dat je door de bomen bijna het bos niet meer ziet. Merken brengen hun koptelefoons in alle kleuren van de regenboog op de markt, en dat betekent dat je ze letterlijk voor het uitzoeken hebt. Voor iedereen is er een (bijna) perfect model te vinden.

De vraag is dan wel, naar wat voor één ben je op zoek? Je zegt zelf al niet te duur, liever bluetooth en goede kwaliteit. Maar ook die soorten koptelefoons heb je in verschillende modellen. Wil je on-ear of over-ear? Noise cancelling of niet? Moet de koptelefoon een optie hebben om alsnog bedraad te gaan, mochten de batterij opraken?

Om je voor nu alvast een tip te geven: persoonlijk ben ik heel erg fan van de Sony over-ear koptelefoons. Ik weet niet precies wat je budget is, maar mocht je een echt goede willen kan je voor ongeveer 90 euro klaar zijn. Hier doe je dan ook wel minimaal twee jaar mee!

Laat het maar weten 🙂

Harald

• Deze reactie is gewijzigd 6 dagen, 3 uur geleden door  Harald.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

IN SAMENWERKING MET

Abonneer op de nieuwsbrief!

Ben jij een mancaver? Meld je dan aan voor onze gave nieuwsbrief!