BAH APPLE BAH – Genius Bar experience

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  raoul 3 maanden, 1 week geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Mindfreek
    Bijdrager

Beste Mancavers,

Ooit, nog niet zo lang geleden, was ik een hele trouwe Apple fan. Ik had een Macbook Pro 2017 editie (die met USB C poorten en touchbar), een apple watch, IPhone en iPad. Vier maanden geleden heb ik besloten alles eruit te gooien en iets anders te proberen. Ik werd er letterlijk misselijk van dat ik zoveel geld had uitgegeven aan een macbook pro, waarbij een zinloze touchbar zit, een toetsenbord dat af en toe faalt en mijn scherm had een fabrieksfout.

Dus voor de fabrieksfout wilde ik naar de Apple Genius, want ik zat nog binnen garantie.

Oké, dus ik via Apple https://getsupport.apple.com/ kun je een afspraak inplannen met een zogenaamde ‘genius’ die dan gaat helpen.

De Apple store in Den Haag zat echter helemaal vol, dus ik kon een afspraak maken met een premium service provider buiten de Apple Store.

Wanneer ik daar aan kwam werd mij al meteen verteld dat ze me niet kunnen helpen, omdat mijn laptop 1,5 jaar oud was. Binnen één jaar kan ik daar heen, daarna moet je naar een officiële apple store.

Dus ik dacht, ik ga even naar de Apple Store en vragen waarom hij helemaal vol zit. Dus ik kom daar, ten eerste een hele dikke rij voor de GENIUS BAR en een zo’n guy met een iPad kwam na 15 minuten op me af en vroeg of ik een afspraak had.

Dus ik uitleggen dat ik geen afspraak kon maken, want hij zat vol. Dus ja, wat nu, want ik moet hier naar toe.

“Tja meneer, Apple is ook heel populair dus het is heel druk…” aldus de Genius bij Apple

Het is druk bij de reparatie ja, hoezo is dat een goed teken. Je zegt dus eigenlijk: “Ja meneer, alles van Apple gaat altijd stuk, dus het is heel druk hier”.

Lang verhaal kort: de macbook is uiteindelijk bij een andere apple reseller ingeleverd na een telefoontje met Apple zelf, ik ga hem zo snel mogelijk verkopen en ik werk nu op een chromebook Asus c302 waar ik erg tevreden mee ben.

Ehm ja, en dus nog een vraag: is er iemand geïnteresseerd in mijn Macbook Touchbar 15″? 2000 euro?? Please??

SteveJobs
    Bijdrager

Wat een drama. Ik bied 5€!

raoul
    Bijdrager

“Tja meneer, Apple is ook heel populair dus het is heel druk…” aldus de Genius bij Apple

whaahhaa 😛

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

IN SAMENWERKING MET

Abonneer op de nieuwsbrief!

Ben jij een mancaver? Meld je dan aan voor onze gave nieuwsbrief!